ONSDAG

Visst är det irriterande när man skrivit ett långt fint inlägg och så tycker man på nån konstig knapp så att allt försvinner? Och det for inte till utkast.
Eller det kanske inte händer nån annan, det kanske bara är jag som är allmänt fumlig?

Tredje dagen av godisstrejken är nästan avklarad! Jihuu :) Det går ju riktigt bra det här!
(Hittills)

Mamma lagar mat och jag hoppas att det är något riktigt smarrigt för jag är vrålhungrig. Sen blir det dans, fast jag inte riktigt är på humöret.

Har huvudvärk (igen!)
Måste bero på godisbrist ;)

Ha det bra!  ( :


Mario - Crazy kind of love

Kommentarer
Postat av: emzi

Jag har provat godisstrejk hundra gånger och misslyckats. Så lycka till! :)

2010-02-24 @ 15:23:37
URL: http://emzie.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0