EN SUPERDUPERSNABB UPPDATERING

Är äntligen hemma efter en låång dag med DG, som är nyhemkommen från Paris!

Är så avundsjuk att jag nästan skiftar i grönt! Haha, kanske inte riktigt, men jag vill också dit :(

Fick ett vädligt impulsivt telefonsamtal idag morse, hon skulle köpa en laptop. Data-experten (eller så inte) själv fick ju då agera smakråd..
Haha. Så har idag hjälpt henne med det ena o det andra med hennes nya fina dator :) Men det var bara roligt :D
Enligt degget skulle jag ha haft en bättre karriär som datanom.
Haha, skulle inte säga det riktigt!

Förstår bara inte hur en männska kan gå in i en butik och köpa en dator på 2 minuter. Nej, kanske vi var där inne hela 5 minuter. Men ändå.
Det krävs nog bara en deggedg för att klara av det.

Själv har man efter 3 veckors funderande fortfarande inte bestämt sig för vilken bilstereo man ska köpa..

Jag fick låna Twilight filmen av henne, så nu kryper jag ner i soffan med Jennyer och ser den!

Hoppas ni har haft en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Ååh, kul med twilight :D Tyckte du den var bra?

2010-02-27 @ 09:00:06
URL: http://cathie.se
Postat av: Jennyfer

sv: tack. :D ps vad? fimrulleramarna och det ljusa filtret över bilderna är ps vet inte vilket du syfta på :)

2010-02-27 @ 09:26:31
URL: http://jjennyferr.blogg.se/
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Haha samma här, har sett både Twilight och New moon flera gånger :P

2010-02-27 @ 19:42:38
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0