Kvart över åtta

Jag har haft en riktigt bra dag kan jag berätta. Jobbet gick bra, slutade 18:00 idag. Kvällstur hade jag alltså. Jag kan bara inte fatta att det är mindre än 3 veckor kvar tills jag slutar där.. ! :@ Såklart det ska bli skönt med sommarledigt! Men kommer säkert vara ganska rastlös när man är van att vara igång och så...
Blev redan erbjuden sommarjobb nästa sommar så det är jag ju glad för :D Nån gång i Januari nästa år ska jag ringa om jag vill ha det. :)

Jag ska vara ärligt och säga att jag inte egentligen har så mycket intressant att berätta för er..

Ska titta lite på tv nu.

Vad har du gjort idag ? : )

Kommentarer
Postat av: Hello

Snygga bilder! Jag har varit å se till mitt nya sommarjobb idag... Haha, nu behöv it du städa längi mer! // Jenny (or Dg som jag tydligin kallas)

2009-06-10 @ 20:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0