R a s t l ö s

Jag känner mig så rastlös! Kanske beror det på att jag vet att jag skall upp tidigt imorgon.. och jag vill bara inte! Jag orkar inte med något som heter jobb... bläääääää !

Mamma och Jennyfer har återvänt från simhallen. Nu ser de på teve, på en mystiskt program om kinesisk läkekonst eller vad det kallas.. om örter och sånt. En tant som satte mosade daggmaskar på huden och ett blad ovanpå och vips så var hudutslagen borta - påstod hon....
Ja, jag säger inget, jag tror nog på såna där naturmediciner men nej.. jag ska nog ha gaaanska stora utslag förrän jag breder nån daggmaskpastej över dem... huhuuh..

.....ryser...

Nu måste jag gå och ta en dusch och sen hoppar jag i säng. Fick huvudvärk plötsligt.. Mår illa. Usch.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: emzi

Daggmaskpastej låter roligt. xD

2009-01-17 @ 09:57:42
URL: http://noordinarywings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0