Frostigt och fint

Det har varit så frostigt och fint ute de senaste dagarna! Och så tittar solen fram mitt i allt det frostiga och det blir ännu finare! Man får lust att ta kameran och bege sig ut och fota lite. Tyvärr var jag på jobb idag så det blev ju inget fotas. Imorgon har jag kvällstur.
När jag kom hem från jobbet åt jag mat.. sedan minns jag inte vad jag gjorde, jag såg på teve och var en stund här vid datorn. Har pysslat med fåglarna idag, försöker tämja dem så gott det går. Är jättenöjd över vad jag har åstadkommit hittills, när jag tänker tillbaka på hur skydda de var när jag köpte dem. De har verkligen ändrat.

Idag ska jag försöka gå och sova lite tidigare. Skulle vara skönt med en lång natts sömn.
Ha det fint, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0