ENGLISH BREAKFAST TEA

Jag sitter med en kopp te. Tänkte berätta för er vad jag har gjort idag. Det är egentligen inte mycket alls. Jag har varit inne och ätit godis hela dagen, hälsosamma jag.

Så har jag suttit halva kvällen och läst igenom en gammal.. novell? Ja, en roman är det ju inte precis, men novell, nej det är inte heller det rätta ordet. Berättelse kallade jag den då på istiden när jag skrev den.
Hur gammal var jag? 12, 13 kanske? Det är i alla fall otroligt roligt att läsa igenom den, har kommit igenom halva nu. Den är faktiskt inte så dåligt som man skulle tro. Där finns en massa bra idéer. Det är bara ett bra skriftspråk och lite mera.. sammanhållning som skulle behövas. För idéerna, de finns där. 

Sen såg jag en Wallander film med familjen för en stund sedan.

Nu borde man egentligen så småningom gå och sova. Det har blivit allt för sent de senaste dagarna...
Har inte direkt några planer för morgondagen.. får se vad jag hittar på. Inne ska jag inte ligga hela dagen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0