sol, vind och vatten

Skönt med helg kan man väl bara säga :) Jag sov ortroligt länge idag.. kändes konstigt. Men jag behövde nog den där sömnen.
Sen har jag städat upp rummet igen, så nu borde det ju hållas någolunda städigt igen en tid..

Tror vi ska fara till landet och hälsa på mormor snart, fast det ser ut som om det tänker börja regna när som helst.
Jag vet att jag har varit en ganska tråkig bloggare på sistone, har inte blivit mycket bilder. Ska försöka skärpa mig lite ;)

Jag såg förresten på bloglovin att jag har hela 4 prenumeranter, woohoo, bättre än ingen alls :) Roligt att nån orkar följa med lite :)
Tror jag vet 2 av dem.

Men ni kan ju i alla fall berätta vem ni är? :) Skulle vara roligt!
Sen kan ju den som tycker att den vill börja följa mig klicka här

Eller ännu lättare,
<---------------- D Ä R

Kommentarer
Postat av: emzi

Jag är en av de fyra. Vilket du kanske ren visste :)

2009-08-22 @ 16:40:12
URL: http://noordinarywings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0