Färga håret

Ska iväg och färga mitt hår snart. Vet bara inte hur jag ska göra med det.. vill inte att det blir sådär gult som sist..
hm..
I ena stunden vill jag ha det färgat, i nästa sekund känns det onödigt. Blä. Får se om frissan kommer på något bra..

Hoppas det blir bra.

Idag har jag varit till stan. Hörde musik överallt :) De övade till Diggiloo imorgon tror jag, och vid apoteket spelade de musik också, och där stod en massa gamla brandbilar. Och massor med folk. Visste inte att det var något speciellt där idag.

Jajja.. vad har du gjort idag då? :)

Kommentarer
Postat av: Elinor

nä , inte så mycket. Varit inne i stan och haft det skönt.

2009-08-06 @ 18:03:39
URL: http://santippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0