Bildbomd :D

Här kommer en bråkdel av dagens alla bilder :) Kommentera gärna och säg din åsikt om dem!

       © SARAH HENRIKSSON  saraharas.blogg.se

       © SARAH HENRIKSSON  saraharas.blogg.se
                      Fick lite humlebilder som jag blev riktigt nöjd med! :)

       © SARAH HENRIKSSON  saraharas.blogg.se

        © SARAH HENRIKSSON  saraharas.blogg.se
          Haha, vi lekte lite med äpplen och Jennys nya kamera fick agera modell ;)

       © SARAH HENRIKSSON  saraharas.blogg.se

       © SARAH HENRIKSSON  saraharas.blogg.se

Kommentarer
Postat av: emzi

Jättefina bilder! Jag blev alldeles sugen på att fota nu! Men det känns lite dumt när jag inte kan få in fotona på någon dator just nu :(

2009-08-23 @ 22:43:31
URL: http://noordinarywings.blogspot.com
Postat av: Nina Xi Fotoblogg

Snygg blogg o snygga bilder. Gillade verkligen den sista, när hon släpper äpplet! Snyggt o kreativt!

Jag har precis börjat fotoblogga o har lagt till dig i min länklista. Om du vill får du gärna länka till mig. Välkommen att kika in!

Mvh Nina

2009-08-27 @ 12:18:59
URL: http://www.ninawester.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0