Fredag, igen!

Alltså det är ju fredag hela tiden! :S Veckorna går nästan skrämmande fort..

Var ledig igår och hade det så skönt så. Idag jobbade jag kväll. Jobb hela helgen också. Jobbjobbjobb, gör jag något annat än jobbar?! Jo, DG, hon var hit igår faktist :D Roligt att träffa henne, vi har inte setts sedan Diggiloo tror jag... 

 Tänk, nästa helg, då är jag ledig både lördag och söndag, otroligt! :D Idag tittade förresten den nya in, hon som ska börja på måndagen. Hon verkade trevlig. Tur att hon jobbat där förr, så hon kan rutinerna.

Nu är jag helt slö. Måste tvinga mig själv i duschen innan jag kryper ner under täcket. Skulle inte orka.. :P
Men att duscha på morgonen är inget för mig heller, så får orka nu bara ;P



       © Sarah Henriksson
                                                                                        Foto: Sarah H

Ha det bra,


Kommentarer
Postat av: Jennyfer

Oj! jättesnyggt! :D alltså wow . superfina bildserie.. om d heter så! (:

2008-10-11 @ 11:59:38
URL: http://jjennyferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0