Lite bättre kanske

Nu kom jag underfund med vad det där stora mellanrummet gjorde där ----> '
mellan inlägg och meny alltså. Jag fixade till storleken på wrappern och vips så var allt bra igen.
Den där stora svarta rutan där uppe i hörnet är inte så trevlig heller. Måste hitta på något.

Nu är klockan 23:02. I Finland då. På min dator. Och den klockan vet jag inte om man kan lita på...
Hur som helst så ska jag ändå gå och sova, oberoende vad klockan är. Hm, intressant? Kanske inte.

Vet liksom inte vad jag ska skriva om. Svårt när man vill skriva men inte vet vad man ska skriva om. Imorgon är det jobb igen. Idag har jag bara varit hemma, och på kvällen var det agilitykurs. Nu är nybörjarkursen slut så vi går nu i en fortsättningskurs. Det är roligt, nu är vi bara ca 5-7 st i gruppen. Allt går mycket smidigare :) Vi gjorde vår första riktigt lågna bana idag, jättekuul :D
Tessi var så ivrig :)

Imorgon efter jobbet ska jag gå och se om jag hittar något nytt till garderoben. Den känns bara tråkigare och tråkigare så jag måste pigga upp den med något nytt och fräscht nu, nu när jag har fått lön och allt. :)
Om jag orkar- brukar vara ganska trött efter jobbet...

Oj oj, det här blev ett tungläst inlägg. Inga bilder. Bara en massa ointressant text. Men hej, såna inlägg måste man väl få skriva ibland också ? ;P

Ha det bäst,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0