En ledig söndag

Åh, skönt med ledighet efter 5 dars arbete. Det var en extra tung vecka eftersom jag inte är van att jobba 5 dar i rad. Och av de 5 dagarna hade jag en morgontur. Åh. Tungt. Kvällsturer är nämligen inte roliga.

Igår fyllde mormor år så vi var till hennes landeställe på födelsedagskaffe :) Efteråt for jag via min brors bygge och fotade lite där. Har nämligen bestämt mig att fota lite nu och då efterhand som det börjar hända saker där. Blir ju roligt att se sen när det står ett färdigt hus, hur det såg ut innan  :)
 Idag kanske vi åker till Lappvik strand. En jättefin strand :) Det är en bit dit, men vi brukar försöka besöka den minst 1 gång varje sommar.

Några andra planer har jag inte för dagen. Jag får helt enkelt se vad det blir av den :)

Ha en skön dag gott folk,

Kommentarer
Postat av: Jennyfer

hihih men ja tykcer om att få kommentarer! (fast dina e lite ensidiga ;p) Och vetdu vaaa? Din design e jättefiin! :D

2008-07-27 @ 11:48:10
URL: http://jjennyferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0