Portfolio2

En lång promenad med Jennyfer och Tessi, och så hade jag klart för mig hur portfolie 2 skall se ut!
Så skönt, nu är det bara att fixa lite rekvisita, modeller (som jag hoppas inte blir allt för svårt), och en passande dag i studion! :D

Det skall bli jätteroligt :)

Jag har så svårt att hitta på idéer själv. När jag pratar med Jennyfer går allt mycket bättre, jag vet inte varför. Jag fåt alltid en massa idéer när jag pratar med henne, hon säger vad hon tycker och ger lite mera tips.
Hon tar mig också ner på jorden när jag har så stora idéer att jag inte klarar av att utföra dem.
Jennyfer, du är bäst! :D
 
För nån dag sen, närmare bestämt natten till torsdagen var jag ut klockan fem för att titta på månförmörkelse. Tyvärr var himlen täckt av dimma.
Synd. Nästa gång det är månförmörkelse är 2028, om jag minns rätt.


Kommentarer
Postat av: Werre

Vi talade för någon dag sedan om månförmörkelse på geografin, och visst lär det ta länge tills nästa kommer! :(
Btw, om du har fått ett underligt mail av mig på finska så skickades det av misstag till alla i min maillista, det var alltså inte jag som skrev det. Kolla min blogg för närmare info :)

2008-03-05 @ 14:04:29
URL: http://monastir.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0