Hej alla barn

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Jag har framkallat! Woohoo :D
Ett problem ur världen!
Eller, rättare sagt så tog jag tid medan 2 andra personer höll på och mätte upp och grejade med vätskorna.

Är ändå stolt, för jag har äntligen fattat hur den där färgframkallningen fungerar!
Den svartvita filmen vi fotade med delade jag och en annan, så hängde inte med hur den framkallningsprocessen gick till.. (eftersom jag just då kollade hur färgframkallningen gick till)
Kanske jag lär mig det också :)

Svartvit film verkar trevligare än färg på något sätt.


Nu skriver jag totalt ointressanta och krångliga saker..

Det var demonstration idag, utanför YLE huset vad det väl.. Det har ju hotats om att stänga Radio X3M.

Vad annat har jag att berätta? Inget vad jag kan komma på.

Ha det bra!
image124

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0