Förlåt mig!

Lovade lite för mycket nu igen, eller egentligen lovade jag ju inte. Men jag sa eller skrev att jag troligtvis skulle höra av mig när jag kom hem igår. Men tyvärr så hade jag inte tillgång till internet när jag kom hem igår, och när jag fick tillgång till det så var jag lite ivrig med att leta upp ackord och börja provspela min gitarr så ärligt talat glömde jag bort att berätta nyheten att jag köpt en!

Men nu vet ni :) Jag köpte den billigaste modellen de hade. Passligt åt mig, jag behöver ju inte nån dyr proffsig gitarr precis. 79€ kostade den, och på köpet fick jag en elektisk stämmare, värd 20€. Är jättenöjd :)
Har lärt mig några ackord redan :D

Den är så fin!

Kommentarer
Postat av: emzi

Ta foto på den och visa!

2009-07-12 @ 19:28:58
URL: http://noordinarywings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0