:)

Idag har jag:

-  Varit på jobb, slutade halv 3 iställe för 3 = bra.
-  Ätit mat. Potatis med någon köttsås = ok.
-  Suttit mycket vid den här maskinen, närmare bestämt datorn = dåååliiigt.
-  Funderat hundra gånger från och till om jag skall söka till djurskötare eller närvårdare = jobbigt...
- Fått huvudvärk = ännu sämre.

Det var lite av min dag.. eller det var i princip min dag.. hmh..

DG meddelade att hon skulle vilja börja i samma dansgrupp som mig. Jag uppmanade henne att ringa läraren och fråga om det går för sig. Men det verkar inte som hon skulle vilja göra det. Få se hur det blir med den saken..

Hon skulle också vilja börja i nån.. vad hette det ? Shokukai karate.. låter som chokokai. Choko liksom, hehe.
Nej nu börjar jag bli slö. Bäst att sluta skriva. Måste stänga den här apparaten och försöka vila bort huvudvärken. Har ju hela tiden huvuvärk nuförtiden... blää. 

Men ha det fint folk :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va jobbar du me ? :D

2009-01-19 @ 17:31:54
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0