Tjohejsan :)

Hur är det med er?

Med mig är det finfint, kanske beror det på att jag vet att jag är ledig imorgon ;D

Skönt! :D

Mormor kom just precis så ska gå och dricka lite kaffe och äta skinkpaj som mamma lagat idag :) Mums.

Igår var jag till Jenny. De har översvämning på sin väg så jag fick parkera bilen och gå över åkern med gummistövlar och ficklampa. Jobbigt, men jag kom fram ;)
Tittade på MGP igår. Big Bang heter bandet som kom från Ekenäs, och de kom på andra plats så de får vara med och tävla i Danmark. Det var ju roligt :)

Idag är det alla helgons dag så jag tycker en ljusbild sitter fint.

google.fi
Och så var jag så lat att jag lånade en bild från google.fi.
Hade inga egna ljusbilder.. :/

K r a m   p å   e r  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0