Orkade inte

Nej, jag orkade bara inte gå på dansträningen idag. Har varit trött hela dagen och ont i halsen har jag också. Har en känsla av att snuvan är på gång snart.. usch, hatar det! Allt är så jobbigt och man är trött och hänging hela tiden.. usch.

Mina två små nyinflyttade har börjat göra sig riktigt hemmastadda och de blir bara modigare och modigare för varje dag som går. Lite skygga är de ännu förstås. Men så söta. Måste ju bara ta en bild och lägga upp så ni får se dem. :)

Namn har de inte ännu heller, funderade på Ellen och Felix, låter det bra? Hm, låter inte som fåglar. 
Det är ju så svårt att hitta på namn..

Kanske ni har några bättre förslag?

Nu ska ja lägga mig och läsa lite. Ledig imorgon, blir skönt med tanke på att jag känner mig lite krasslig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0