En ledig måndag

Jippiii, ledigt idag. Har bara slappat med lilla Tessi, var ut och gå med henne en sväng för en stund sedan. Så har jag varit till Seppälä. Skulle köpa en likadan plånbok som syster Jennyfer, men tyvärr hittade jag ingen sån där..  de var säkert slut :/ . Tråkigt, eftersom det var en perfekt plånbok, exakt en sån som jag ville ha. Typiskt.
Köpte alltså inget alls i Seppälä.

På lördag vann Ryssland ESC. Vet inte vad jag skall tycka, låten var inte bäst, inte sämst. En medelbra helt enkelt.

Snart skall jag fixa ny design på min blogg. Eller, färgen i alla fall. Tror det blir grönt. Grönt är så somrigt.
Och headern har varit lite hit och dit efter att jag fixade den senast. Den vill inte passa in sig här helt enkelt. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0