TISDAG

Hallå hallå :)

Det har varit lite trögt mellan uppdateringarna här igen. Idag kom äntligen min bilstereo som jag beställt :D Så hela kvällen har gått åt att sitta och titta på när bror min har monterat in den i min bil! :)

Är nog nöjd över den! :D Man märker nog skillnad mellan den nya och den gamla.

Idag i skolan fick vi igen en sån där trevlig surprise. Vi började 8:30, trodde vi men efter en halvtimmes väntande fattade vi att ingen lärare var på väg, så nån for och fråga vart läraren riktigt höll hus...
Tydligen skulle vi inte alls ha nån lektion, jippije, istället fick vi se en jättetråkig film.

Så roligt när man kunde ha börjat 12:45...


Men nu,
en stor kopp kaffe och något annat smarrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0