Sista september.

Jag får ursäkta för väldigt dålig uppdatering. Förlåt!
Min vecka har varit ganska stressig hittills.
På måndag var det ju dans, på tisdagen var jag och red, det gick bra :) Och idag var det dans. Sen är man hemma så sent så man hinner inte riktigt sitta här så mycket. Men imorgon har jag inget speciellt så då borde jag ju hinna. ;)
Dom här långa förklaringarna kommer för att jag vet själv hur tråkigt det är när folk aldrig uppdaterar..

Fick ett meddelande från min förra chef idag, nu vill dom ha mig på jobb i helgen. GREAT. Jo det är bra, är sugen på pengar.. men hm.. vet inte om jag skulle orka. Men jag ringer nog imorgon och säger att jag kommer. Man ska ju ta chanser när de kommer. Fast jag vet hur trött jag kommer att vara. Det är jag ju redan. Men får tåla det.

Herregud, märker ni hur konstigt det här skrivandet blir när jag är så här degig?!?! :S Hahaha.

Som jag tidigare nämnde så är jag med i veckans blogg hos Inez. Glöm inte att rösta <-----  :D

Ha det bra!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0