Niondeiniondenollnio

Jag har varit jättetråkig på sistone, jag vet! Måste försöka bättra på det :)
Idag har vi 090909, i Kina lär dom gifta sig för fullt idag för talet 9 uttalas i kinesiskan lika som 'ett bra liv' eller nåt sånt. Hörde det på radion idag.

Igår var jag ju och rida, det var jätteroligt :) Men jag fick nån ponny som inte riktigt passade mig till 100%. Eller felet var ju egentligen inte på hästen utan snarare mig så.. Men man är väl bara lite rostig nu i början igen. Har inte ridit på lektion nu på närmare 3 år så.. bara liite nu och då i skogen.
Men ser verkligen fram emot nästa tisdag :)

Idag hade jag jättesjuka muskler och det blev inte precis bättre av att vi var ut och gå på förmiddagen och på eftermiddagen hade vi bara en lektion och då var vi också ut och gå. Med rullstolar och andra hjälpmedel.. man skämdes nästan lite att gå där med kryckor och 2 helt friska ben.. folk på stan glodde ganska mycket på oss. Fast det skulle jag också göra om jag skulle möta en grupp med friska människor med rullatorer och rullstolar och sånt där..

Ja, mer har jag inte att berätta. Nu blir det här ett sånt där bildlöst inlägg igen, men har faktist inte ork att lägga upp nån bild just nu.


Kommentarer
Postat av: Jennie

jobbigt att ha ont!



svar: tack :)

2009-09-09 @ 19:47:46
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0