Lotta är sjuk!!!



Igår kväll var hon så konstigt uppburrad, men jag tänkte väl bara att hon var trött efter friflygningen.. men idag på morgonen märkte jag nog att det var något annat på gång.. hon var knappt rädd för händerna när jag gav dem morgonmål, hon burkar alltid hoppa iväg till andra ändan buren. Hon är inte handtam alltså.
Så märkte jag att hon hade svårt att hoppa från pinne till pinne, hon måste liksom hålla balansen med vingarna.

Och lite senare så hittade jag henne sovande på burgolvet! HERREGUD JAG BLIR TOKIG HÄR SNART!!! Hon haltade jättemycket så kanske hon har brutit/stukat något. Så har hon ju inte ätit på hela dagen heller..!
Och den senaste timmen har hon inte ens suttit på burgolvet. Hon ligger i ett hörn.
Snälla pappa har ringt till en veterinär så halv 2 fick vi tid dit..

Jag är så himla nervös.. eller jag har rättare sagt PANIK.
Är rädd att det är försent.. känner mig så skyldig på nåt sätt.. men vad har jag kunnat göra då!?!

:'(

Snälla håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0