Ledig imorgon! :)

Provet vi hade idag gick bra, bättre än väntat. Det var i alla fall lättare än väntat, endast en A4.
Sen var vi ju till marknaden tillsammans med åldringar, vem om inte JAG hade oturen att få en finskspråkig? Nice! NEJ!
Men som tur så var vi ju 2 som gick med henne och den andra kunde lite finska så.. :)

O andra sidan så var det ju bra att jag fick öva mig att prata finska lite.. nåja..

Imorgon är vi LEDIGA!! :)
Nu tänker jag ha världens skönaste kväll, efter att jag städat fågelburen :)
Ska läsa igenom alla missade blogginlägg.. och det är många..

Kommentarer
Postat av: emzi

Haha! Vilken dålig tur! Men det är inte dåligt att öva lite. Det är ju bra att kunna säga någonting på finska åtm. :)

2009-09-24 @ 18:24:36
URL: http://noordinarywings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0