20:42

Vi hade en jätteskön skoldag idag. Började 10:15 och sen fick vi en uppgift som vi fick jobba med hela dagen. En minneskarta över vad vi gått igenom i ett annat ämne. Anledningen till att vi fick så mycket tid att göra den var att hon ville att vi skulle göra den grundligt med exempel och en massa såna saker eftersom hon bedömer den och räknar den som en del av tenten. Min blev helt överfull av info, som vanligt, jag KAN INTE skriva kort..! Men hoppas iaf att jag får bra i den :)
Nu kom jag plötsligt på att vi har en tent nästa vecka och så skall arbetet i psykologin vara klart. suck*. Och så är ju höstmarknaden nästa vecka, där ska vi gå tillsammans med åldringar. Ser fram emot det och hoppas det blir roligt :)

Vad har jag mer att säga nu då?! Inget tror jag. Linus mår ännu bra om nån undrar och han börjar känna sig lite tryggare ensam nu också. Just nu knaprar han på en fröstång som jag gav honom för en stund sedan. Har försökt skämma bort honom lite nu.

Nej se bara på det här, du fattar vad jag menar med att jag inte kan skriva kort. Men den som orkar läsa så orkar annars låter man ju bli. ;)

Nu ska jag äta och kanske titta lite på teve.

Kommentarer
Postat av: Khalid

21 and ½ men är min favorit faktiskt :) .. hur är det med dig :) ?



kram

2009-09-18 @ 22:18:59
URL: http://khalid.blogg.se/
Postat av: Khalid

Aa jag vet, det är jobbigt med läxor.. har 3 prov och en uppsats :s

2009-09-19 @ 11:18:18
URL: http://khalid.blog.se
Postat av: Inez

sv: Okej :)

2009-09-19 @ 14:30:01
URL: http://zeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0