16 SEPTEMBER

Jag vet- jag har inte varit världens mest 'skrivivriga' bloggare på sistone.. hänvisar er till ett par inlägg ner för jag försöker se framåt och orkar inte ta upp nån tung historia här.


Men det jag kan berätta, är att Linus i alla fall mår rätt ok :) Eller ja, han är ju lite sådär hoppsig och nervös, men han sjunger i alla fall (eller snarare skriker) men det är huvudsaken. Ännu har han inte blivit helt deppig och jag fösöker umgås så mycket jag kan med honom för att få honom på andra tankar och inte känna sig så ensam. Första natten sov varken jag eller han något vidare, men inatt fick han ro och sov gott ännu när jag vaknade.

Nu måste jag ju skaffa en ny kompis åt honom. Pappa ringde till djuraffären idag och de sade att de skulle få in nya fåglar nästa vecka. Så nu får jag bara hålla tummarna på att det kommer dvärgpapegojor så att Linus skulle få en kompis. Och hoppas att de 2 sen fungerar tillsammans också. Det är ju som med människor.. bara för att man är människa så funkar man ju inte med alla människor.. bara för att man är fågel funkar man inte med alla fåglar.

Så nu blev det här en halv novell men skönt att rensa tankarna. Det är så mycket på gång just nu.

Hur har ni haft det?


Kommentarer
Postat av: emzi

Jag håller tummarna!



Jag har det riktigt bra just nu. :)

2009-09-16 @ 18:24:10
URL: http://noordinarywings.blogspot.com
Postat av: Inez

sv: Tack :) <3



Det gör inget om man skriver sällan, så länge man inte skriver slarviga korta inlägg hela tiden.

2009-09-16 @ 19:01:47
URL: http://zeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0