Sen uppdatering

Vet faktist inte varför jag skriver först nu, jag har ju inte haft något speciellt att göra den här kvällen, jag for inte och rida.. orkade inte. Och inga läxor heller. Vet faktist inte ens vad jag pysslat med.. satt i alla fall en timme med syter Jennyfer och tittade på olika idol auditions på youtube.

Imorgon är det ny period i skolan med nya ämnen. Endast 3 veckor i skolan sen har vi 5 veckor praktik på daghem, ska bli roligt :D
Blir intressant med nya ämnen nu igen.

Vi såg på filmen 'Crash' idag i skolan också, eftersom vi har haft tent och inte hade något mer material att gå igenom. Skönt :) Den var nog bra, någon som sett den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0