Okej, tydligen hann jag inte heller

Jag sa ju igår att jag trodde att jag skulle hinna skriva. Men har inte hunnit ändå.
Har fixat med fågelburen, imorgon ska vi ju åka och titta på den nya papegojan :) Kanske köpa, så därför var jag ju tvugen att städa riktigt rent och fixa nya sittpinnar och sånt. Men nu är det i alla fall fixat.

Ja sen var det ju bara att läsa på provet vi har imorgon.
Jag ringde förresten och tackade nej till jobbet jag blev erbjuden nu till helgen. Orkar inte. Vi har nästan aldrig läxor, men nu i slutet av perioden har vi haft ganska mycket när det är prorv och arbeten som ska lämnas in..

Nu fick ni höra det. Det tråkiga är att jag har inget intressantare att berätta..

Men vad har du gjort idag då?

Glöm förresten inte att rösta på mig i veckans blogg!

Kommentarer
Postat av: Inez

sv: Jag utser vinnarna ikväll, du kan ju kolla om du har vunnit ;)

2009-10-01 @ 21:02:25
URL: http://zeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0