Här trodde man

Nu blir det ett textinlägg igen.

Jag trodde faktiskt att jag skulle kunna börja uppdatera ordenligt igen efter att ha varit utan internet. Men nej.
På fredagen fick jag internet och då började jag plötsligt må illa på kvällen och hade en sån himla magvärk.. så lite senare spydde jag.. hela natten spydde jag sen med jämna mellanrum.. bläh.. :|

Hela lördagen låg jag i princip och sov, och hade ont i ögonen men ingen feber. Lite muskelvärk igår. Men bestämde mig för att stanna hemma och vila idag ännu. Nu börjar jag känna mig ganska normal igen.

Trodde först att jag hade fått svininfluensa men troligtvis var det dagis-basilusker som spökade.

Ska kanske passa på att berätta att jag nu har varit lite över en vecka på min praktikplats redan! Och jag trivs jättebra! :D
Imorgon dit igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0