Hemma.

Som sagt gick jag till läkaren idag. Fick sjukledigt från jobbet några dagar, till helgen ska jag jobba igen. Hoppas det känns bättre till dess.

Här hemma har jag inte gjort så mycket, skulle för en stund sedan printa ut 2 bilder till mina ramar men fick nervsläpp på vår printer eftersom den inte kan printa i svartvitt utan det blir liksom svart/gröntonigt och vitt.. å å å h. Blir tokig. Jag vill ha det perfekt..
Så får väl printa ut dem senare i färg istället. Men de skulle ha varit snyggare i svartvitt. Men vad kan man göra åt det.
 
Senare ikväll kanske vi far en sväng till landet. Jag väntar på det, är på fotohumör idag :D 

Planer för idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0