Fredag 22.5

Jag och Jennyfer märkte igår att min blogg snart fyller 2 år! (28.5.09)
Idag har jag varit på jobb, hade kvällstur. Fick nya listor och upptäckte till min förvåning att jag är ledig 4 dagar i rad, på midsommaren! Härligt! :D Ifjol jobbade jag ju på midsommaren så jag tycker jag är värd ledigt i år ;)

När jag kom hem gjorde jag inte så mycket intressant. Läste lite bloggar, ligger låångt efter nu för har inte riktigt hunnit med sånt nu. Så fick fåglarna vara ute och flyga lite också. Har haft dem ute nästan alla dagar nu, det är så bra när de går in i tillbaks i buren av sig själva. Inga problem :) Borde inhandla lite nya grejer åt dem, skulle beställa via eläinkeskus.fi men det jag behövde fanns inte i lager. Så testade jag zoosajten.se, också en jättebra sida, de hade allt vad jag behövde, men trots att de tar emot beställningar från hela norden så kunde jag ändå inte beställa! Det stod att mitt personsignum var fel. Skit också. Jag får väl lov att åka in till Virkbyoch köpa det jag behöver. Där VET jag att det mesta finns. Och så kan man passa på att titta på alla fina fåglar de har där! :)

OJ vad långt med text, en massa onödigt.. men ibland behöver jag skriva av mig och det är ju ditt val om du vill läsa eller inte ;D
Haha. Nejnej.

Jag satt här och redigerade lite bilder nyss. Har en massa från helgen som jag bara vill fixa med en gång, men borde nog äta lite nu. Så det får vänta.

Vad har DU gjort idag?!

Ha det bra! :)
k r a m a r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0