ESC Semifinal 2

Tråkig, ja det är det rätta oret om man vill beskriva mig just nu. Men tänkte i alla fall upplysa er om att jag fortfarande är vid liv, även om ni inte hört av mig idag. Jag är jättetrött. Tur att jag är ledig imorgon. Ska fara till A och kanske få rida lite :) Är glad även om det inte blir så, för bara jag får se och greja lite med hästar redan så är jag nöjd :D Det behövs inte mycket.

Om en knapp timme börjar väl ESC semifinal 2 om jag minns rätt. Nån annan som ska titta på det?

Idag tävlar dessa 19 länder om en finalplats :

1. Kroatien
2. Irland
3. Lettland
4. Serbien
5. Polen
6. Norge
7. Cypern
8. Slovakien
9. Danmark
10. Slovenien
11. Ungern
12. Azerbaijan
13. Grekland
14. Litauen
15. Moldavien
16. Albanien
17. Ukraina
18. Estland
19. Holland


Vet inte vilka jag ska hålla på! Minns inte riktigt hur alla låtar gick.. men Norge sägs ju vara en klar finalist.
Azerbaijan gillade jag när jag hörde den, och Irland, så mycket minns jag! Såklart får vi ju hoppas att Danmark också går vidare, skulle ju vara jätteroligt om alla nordiska länderna var med! :D Minns dock inte Danmarks låt.

Men det återstår att se hur det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0