Så en lördag förbi..

Vaknade av mina små fåglars kvitter idag :) Det brukar man göra när man är ledig. Det är faktist inte så störande som man kanske tror, tvärtom är det en riktigt trevlig väckning!
Idag har vi varit och tittat på bilar åt mig :) Vi provade 3 olika faktist. Men vi får se hur det blir med det sen..
;)
Var också ut och körde lite på isen idag, roligt! Sen tittade vi på melodifestivalens andra chans och det där programmet, tribal wives tror jag det heter, som kommer alla söndagar. Jätteintressant faktist!

Idag tänker jag vara tråkig igen. Inga bilder..
Har ju inte fotat på flera veckor!! Herregud.. Men tiden räcker inte till. Fast borde ju göra det nån dag :) Ibland är det ju bra att ha paus med något också förstås..

Ja nu är det ganska sen så,

ha deet braa,
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0