papapapokerfacepapapokerfaace

Pokerface (Lady Gaga) har fastnat i huvet på mig. Hoppas den är borta imorgon.. men ibland är det så med låtar som har fastnat  skallen att de fortsätter när man vaknar.. usch det är jobbigt.
Skulle vilja höra lite nytt igen. Hörde en låt av Chris Cornell feat. Timbaland - Part Of Me. Men gillade den inte.. inte än i alla fall. Ibland måste låtar höras ett par gånger.

Vet förresten inte varför jag började prata om låtar nu.. :S
Egentligen tänkte jag ju bara uppdatera lite snabbt här eftersom jag ändå var inloggad.
Tack till er som har ökat min statistik på sistone! Vet inte varifrån ni kommit med ni har gjort mig glad i alla fall :)

Nu ska jag nog sova, har kvällstur imorgon.. det är tisdag, onsdag, torsdag, fredag jobb nu och gissa sen vem som är ledig en hel helg :D :D

Take care
k r a m a r

Kommentarer
Postat av: emzi

Pokerface är en bra låt!

2009-03-02 @ 23:30:43
URL: http://noordinarywings.blogspot.com
Postat av: Laban

Du verkar ha skön musiksmak om du gillar Lady gaga! Kolla gärna in min blogg ifall du vill ha inspiration till ny och fräsch RnB-HipHop-Reggaeton! Hoppas du inte blir besviken! Peace & <3

2009-03-03 @ 21:42:19
URL: http://uwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0