Friday yeah

Frrreeeedaaaaag!!!
Jag är ledig hela helgen! Yeaah! Äntligen :D
Så sköönt! :)
Har varit på jobb idag igen, var ganska stressigt eftersom i princip inget är som det ska. Jobbigt..
Slutade tidigare, var till stan med mamma, köpte fågelfrön och 2 muminmuggar till min samling :D Nu har jag 6 stycken :D
Sen har jag ätit mat och efter det har jag faktist inte gjort så mycket annat än övat på teoriprovet.. har klarat det 3 gånger nu! (Det är en internetsida som vi har fått koder att logga in på, där kan man öva på provet) Jättebra :)
Man måste ha 5 avklarade för att få gå och göra det riktiga provet. Men jag kommer nog också att fara till bilskolan och öva lite på deras dator eftersom det är lite annorlunda där. Körkortet börjar kännas närmare nu :)


© Sarah Henriksson

T e s s i  :)


Vad har ni gort idag?
Klockan är ju plötsligt snart 21:00 :S Kvällen har flugit iväg..

Ha de bra

K r a m a r

Kommentarer
Postat av: Jennyfer

oj så söt bild :D

2009-03-07 @ 13:58:13
URL: http://jjennyferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0