:)

Visst har jag haft en underbar födelsedag, fast jag hamnade vara på jobb till 18.
Vad glad man blir av en massa
grattisar från folk, TACK till alla snälla människor, ni är få men betyder mycket <3

Emma
gjorde ju slutet av min födelsedag så fin när hon berättade att hon skrivit ett inlägg åt mig :D

Min nya skrivbordsstol sade upp kontraktet en halvtimme efter att jag monterat ihop den. Jo jag gjorde det alldeles själv! Men det var inte därför den gick sönder.. den där pump-saken pööös till och sen var den finito :S Pappa ska åka och byta den imorgon :)

          © Sarah Henriksson

Kommentarer
Postat av: emzi

Grattis igen! Vilken dålig stol om den sådärbara gick sönder.



Snygg bild btw!

2009-03-19 @ 22:01:30
URL: http://noordinarywings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0