tjilevippen

     http://www.majormodelmanagement.com/
Natalya Belyakova
bild från majormodelmanegement.com

Tisdag, precis 3 veckor sen jag slutade på jobbet. Känns det så? Nej.. ! Jag vet att jag alltid klagar över att tiden går för fort, men kan man låta bli? För nån dag sedan satt jag och Jennyfer och tittade på filmer som vi filmat med familjens kamera när vi var små.. haha! Det känns ju som om det var bara ett par år sedan, men när man räknar.. 2002 är faktist 7 år sedan. Jag var 11 och Jennyfer var 8. På ett ställe hade jag glömt kameran på och vi bråkade om vem som skulle filma.. haha. Jag älskar nog filmkameror lika mycket som vanliga kameror tror jag. Måste titta lite igen här någon dag. Man får sig verkligen ett gott skratt.

Har ingen aning vad jag ska hitta på idag. Mulet väder igen, de har lovat åska också. 

Förrsten, på min namnsdag den 19:e, råkade jag klicka in på en henrikssonsarah.blogg.se! Haha, det är ganska skrämmande, men samtidigt roligt att nån går omkring med MITT namn ;) Kika in där :)

Nu ska jag läsa lite bloggar och seen får vi se vad jag hittar på.
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0