sjätte juli

Kom nyss hem från Karis! Jag, mamma och Jennyfer har varit och tittat runt i lite inredningsbutiker. Roligt :) Meningen var att vi skulle fara till loppiset också, men de har bara öppet vissa dagar. Såklaart inte på måndagar. Så det fick bli till en annan dag.. synd.

Jag och Jennyfer bestämde oss för att fara til Ikea här nån gång under sommaren! :) Ska bli roligt! Måste börja göra en liten inköpslista så småningom ;)

Nu väntar jag bara på att maten ska bli klar. Har ingen aning vad det blir. Är så hungrig!
Medan jag väntar på maten blir det nog lite bildredigering!


Kommentarer
Postat av: LINA PALM - fotoblogg

Sv: Tack så jättemycket! :D

2009-07-06 @ 14:59:31
URL: http://linaslillaskrivbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0