L a t

Det har varit lite sämre uppdatering nu igen...
Igår var vi till landet, var ut och gå med Jennyfer till en fårhage. Vi skulle ha velat titta lite närmare på dem, men de ville inte se på oss ;D så vi fick nöja oss med att se dem på långt håll. 

På hemvägen från landet körde vi lite extra långt för att se oss omkring lite. Du kommer inte att tro mig nu, men det är sant. Vi såg hela 15 älgar under åkturen! 15 ! Otroligt! :D Man brukar ju oftast se bara en eller två under en kväll. Har aldrig sett så många älgar under en och samma kväll. Fick till och med ganska nära bild av en, men jag är jättelat nu och bilden är jättemörk så den måste fixas lite.. orkar inte nu. Den får komma upp lite senare eller nån annan dag.

Aj mina fingrar! Jag har spelat på min finfina gitarr :D Nu kan jag till och med spela lite Enrique Iglesias - Hero :D
Happyhappy

Ha de bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0