IKEA

Idag var jag till Ikea med storebror och lillasyster. Eller bror min var i en annan butik medan jag och Jennyfer var i Ikea.

Jag köpte faktist lite grejer, skulle egentligen ha velat köpa hela butiken i stort sett men det har jag ju inte riktigt råd med. Köpte förvaringslådor, vita sådana. Så nu är alla lådor i mitt rum likadana. Men hade velat ha bruna. Fast man får ju ta vad det finns.
Så köpte jag ett genomskinligt skrivbordsunderlägg och en roskis (papperskorg!)
Ja, en såndär fotogrej som ser ut som ett mega-negativ. Vet du? ;D Svårt att förklara. Bild nedan.

En sån --->ikea.fi

Mitt rum ser ut som ett bombnedslag.. har grejat och fixat här med mina lådor och flyttat över saker från de gamla till de nya.. men får ta itu med den här oredan imorgon tror jag. Just nu har jag en stund helt för mig själv här i huset och det uppskattas. Silence. :)

Hur har din dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0