Firefox nu

Jag ska försöka vänja mig vid Firefox nu. Har alltid använt internet explorer.. så firefox känns jätte obekvämt, men märker nu redan saker som är bättre med firefox. Sidor som funkar bättre, till exempel.
Alla har alltid sagt att man ska använda firefox men jag har varit lite för envis.. just för att det är jobbigt att vänja sig vid nya saker. Men när det kommer till kritan så vänjer man ju sig ganska snabbt.

Använder du firefox, internet explorer eller vad använder du för webbläsare?


Idag tänkte jag ta mig till stan och inhandla skolprylar.. MEN de asfalterar på våran gata.. :| Så gatan är liksom lite blockerad..
Hela huset vibrerar.. man tror nästan att det tänker kollapsa.



     Sarah Henriksson  saraharas.blogg.se

Kommentarer
Postat av: emzi

Förr använde jag IE men nu de senaste åren så har jag faktiskt hållit mig till firefox och den är massa bättre. Nu är jag en av de som tycker att de som använder IE är galna. Haha.

2009-07-28 @ 10:57:41
URL: http://noordinarywings.blogspot.com
Postat av: Hanna

hallo :)

använde förut internet explorer, men nu firefox och helt som "emzi" fööredrar jag definitivt det! :D testat opera och några andra också hos kompisar, men firefo verkar nog best, enlig mig :)



skulle förresten också säga att otroligt fin blogg har du, med OTROLIGT fina bilder! :)

//Hanna

2009-07-29 @ 01:24:06
URL: http://www.matildajohnson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0