, , ,

Så var första veckan av Juli över. Söndag. Jag vaknade 8 idag av att mina ena arm var som gelé, bortdomnad, med andra ord. Så fick jag liv i den igen, somade om. Klockan 9 vaknade jag igen. Armen hade domnat en gång till.. usch. Obehagligt. Men fick nog liv i den på nytt och bestämde mig för att stiga upp.

Så var jag med pappa och bror och tittade på en traktorutställning.. helt okej, men jag förstår mig inte riktigt på sånt så jag såg inte charmen i de där gamla grejorna..

Hur som helst, senare åkte vi till landet. Åkte sedan hem, städade lite igen.. hm.. inget mer intressant. Såg på teve lite, Amreicas Toughest Jobs hette programmet om jag minns rätt. Hade aldrig sett det förut, men det var faktist ganska bra!
Det var min dag i det stora hela!

Vad har du gjort då? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0