En lista

Har ganska tråkigt. Fick lust att göra en lista. Så nu gör jag det. ;)

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
'skitigt hår..' haha.

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Inte mycket.. 5€ kanske.

3. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
DG.

4. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Metro Station - Shake It ;)

5. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
En mörkgrå/blå topp

6. Vad har du för märke på skorna du har på dig?
Har inga skor på mig nu.

7. Vad gjorde du vid midnatt?
Låg i sängen.

8. Vad står det på ditt senaste mottagna sms?
'Nää, pop!'

9. Vilket uttryck använder du mest?
Vet faktist inte..

10. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Tessi gullegrynet :)

11. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Tessi

12. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Inga. 

13. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Tror faktist jag har en film kvar i min gamla kamera, men annars inga, använder mig bara av digitalt numera :)

14. Din värsta fiende?
Har nog inga fiender.. 

15. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En bild på svartvinbär i svartvitt :)

16. Vad var det senaste du sa till någon?
Hm minns bara att jag pratade med mig själv när jag fick sönder en grej till fågelburen..
Ah nej jag sa faktist 'Tjenare' åt min bror ! ;D

17. Gillar du någon särskild extra mycket just nu?
Neej dom vanliga.

18. Senaste låten du lyssnade på?
Lorentz & M.Sakarias - Baby!


Det var det. Nu säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hah jag fick ooxo lust :P

2009-07-30 @ 16:14:14
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0