Älgen

Det är nästan skrämmande  vad veckorna går! Nu är det ju fredag, igen :S

Igår bloggade jag inte alls och jag kan ärligt säga att jag inte hade nån lust alls. Men NU har jag det, vet bara inte vad jag ska skriva..

Kan ju berätta att jag övat på min lilla gitarr idag igen :) Det börjar löpa nu :D
Vädret har varit fint både igår och idag så jag, mamma och Jennyfer har tagit ett kvällsdopp. Vattnet är nog kallare nu, men inte så faarligt kallt ändå. Skönt och svalkande!

Förresten har Jennyfer bilder på sig i sin blogg som jag har fotat vid stranden igår. Hon frågade om hon fick mixtra med dem och det fick hon så gärna, och nu såg jag att hon gjort dem svartvita och de blev riktigt bra :D
Jennyfers blogg ska ni förresten kika in ordentligt på för hon har lagt upp skitsnygga bilder på sistone som hon själv tagit.

Ja, så ska ni ännu få se älgen jag lovade er för en vecka sen!

     Sarah Henriksson  saraharas.blogg.se

      Sarah Henriksson  saraharas.blogg.se

Det var en liten och ganska rörig uppdatering.. och långt! Jag som inte ens visste vad jag skulle skriva om..
Imorgon blir det shopping med DG, ser fram emot det! Men startar väldigt tidigt, så hör nog av mig först när jag är hemkommen eller lite senare på kvällen.

Ha det bra, :)


Kommentarer
Postat av: Jennyfer

sv: tack



nice pics, tack för reklamen ;) :D

2009-07-18 @ 15:08:17
URL: http://jjennyferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0