Ja det är väl här man ska skriva den s.k rubriken..

Tjeeeenare! Hur mår ni då? :)

Jag mår fint men börjar få sån där mysktist stress som kommer när man vet att man ska på jobb imorgon igen och jobba i 4 dagar, och vet att det inte är så lugnt på jobbet just nu.. SUCK. 

Ja nu är klockan snart 10 och jag har inte gjort så mycket idag. Var ut med Tessi på dagen och senare på kvällen tillsammans med F och hennes hund Prillan. Det var trevligt. Vad gör jag nu då? Jo ja sitter här vid datorn. Ganska självklart med tanke på att jag skriver i bloggen ;P 
Lite svårt att göra det om man inte sitter vid en dator.. ja om man inte mobilbloggar förstås.

Alltså jag har inget nytt att komma med just nu. Men en liten uppdatering ville jag ändå göra. Nu ska jag njuta av mina sista lediga timmar, har kvällstur imorgon. Tänk, fredag imorgon redan, snart är den här veckan förbi igen, tänk så fort det går, jag hinner inte med!  
Är det bara jag som tycker att dagarna, veckorna och månaderna går i 120kmh?!?!

Kramar
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0