Snö igen

Plötsligt snöade det igen, haha. Alltså man blir ju inte riktigt klok på det här vädret. Inte snöade det så mycket, men i alla fall så mycket att man ser att det har snöat. Kall vind var det med. Huuu...

Har varit ledig idag och det har pappa också. Vaknade 10-halv 11 -tiden och insåg att jag sovit lite för länge.. nåja, å andra sidan kanske jag behövde sova ut lite. Ledig imorgon igen sen blir det helgjobb (surprise.. )

Just nu sitter jag här i rummet och läser lite bloggar o sånt som jag har missat nu när jag inte orkat sitta vid datorn på några dar. Linus och Lotta, eller speciellt Linus, far runt som en torped i buren.. Lotta tittar mer på och säger åt honom att lugna ner sig, 'tjittjtitt'. Det verkar så iaf.

Måste annars berätta den strålande nyheten om att Lotta nu kommer fram och äter hirs från handen :D Men Linus har ännu inte vågat. Jag trodde faktist att det var han som skulle vänja sig först eftersom han är den modiga. Men tydligen inte. Är så glad :D Trodde i ett skede att de aldrig skulle våga gå nära min hand. Men de vänjer sig :)

        © Sarah Henriksson
                                                                                       december2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0