Skrangligär

De va en sån dä gamal boss den skaka å den bolldra å den va jäävlit skangligär den dä bossn som vi hadd.
Alltså buss inte boss (engelska)

Ser på ett program här lite på sidanom där de interjuvar folk från vår trakt. Det hörs ju hemskt, talar jag sådär.. ?! Herregud..

--

Ja kanske man ska berätta lite om vad man har haft för sig idag.
Ska då berätta att jag har:

- Varit på jobb, började 07:00. Vi var hela 4 stycken eftersom en som egentligen hade ledig dag hade kommit eftersom hon trott att hon hade jobb. Dagen gick bra. Jag åt en smörgås, fil och en banan. Interesting. Hade till och med lite tråkigt på jobbet sen på eftermiddagen när vi hade allt klart. Det blir så när man är van vid att det ska vara mindre folk så har man sån jääädrans fart på. Ja nu visste ni det.. 1

- Sen åkte jag hem med mamma. Åt mat.

- Dans 18-19. Det gick ganska bra :) Var lite stel av nån anledning bara.. och min rygg som knixknaxar.. fattar inte vad jag har för fel på den :(  Blä .

- Sen kom jag hem. Jag tittade på made nyss. Det var sådär. Men det kom inget annat just då.
Oj vad jag har det skönt nu. Lyssnar på musik och slöar mig. Imorgon ledig dag. :D

Ja nu skrattar alla där i köket. Undrar åt vad. Roligt verkar de ha i alla fall...
Haha.

Take care!

Kommentarer
Postat av: Sarah

aij tyck du att vi talarrr fult hi i ekenäs.. höördu :P haha, vi talar jäävlit fult ;D



aah kiva, kiva me pengar iaf :P

2009-01-20 @ 08:47:47
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0