Lite snabbt bara

Nu är det lite bråttom eftersom det är lite sent för en som ska upp 6-tiden. Det blir en lång dag imorgon. Har mycket program nuförtiden ;)
Det är ju jobb till 15:00. Sen ska jag till stan och lämna in 2 böcker till biblioteket (har inte råd med flera förseningar!) Så ska jag köpa mat till mina små grönisar och sen ska jag traska till bilskolan för klockan 16:00 har jag körlektion. Såg i min kalender att det är nästan en månad sen.. men det ska nog gå bra :) Hoppeligen så kan vi ta en sån rutt att jag får köra hem. Så då behöver ingen komma och hämta mig. Dans hade det varit halv 5 imorgon. Men kan alltså inte gå dit. Har förresten funderat på att sluta i onsdagsdansen. Men bara den då. Det är så jobbigt har liksom aldrig motivation att gå dit och det är alltid lite stressigt på onsdagar.. Men få se nu.

Och nu - nattinatti!

Ha det fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0