Lång dag

Det har varit en lång dag idag. Nu har jag lite tråkigt. Är egentligen ganska trött så borde ju gå och sova. Skulle vara skönt. En dag ledig till, sen blir det jobb igen. Blä. Vill vara ännu mera ledig..
Hur som helst, eftersom jag inte hade något speciellt att göra så tänkte jag äntligen visa er mina små gröningar :)

Så här kommer nu en bild på Linus och Lotta :D Det har tagit lite tid. Men har inte fått några riktigt lyckade bilder.. och man vill ju inte skrämma dem till döds heller bara för lite foton. Men ja, här får ni se dem nu :D
Bilden är lite orättvis mot Lotta eftersom hon är i skymundan.. :/  Men såådär ser de ut! :D 

                     © Sarah Henriksson

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jennyfer

sv: tackar tackar! :D

2009-01-04 @ 09:54:19
URL: http://jjennyferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0