Hej veckosluuut

Ledig ett veckoslut! Otroligt! :D

Nu har jag inte skrivit på några dagar igen så vi tar en sån där snabb uppdatering;

På torsdagskvällen hade jag huvudvärk och mådde illa. Skulle egentligen ha varit på den sista terorilektionen (bilskola) men jag mådde så skit att vi vände om och åkte hem igen. Varför pina sig, inte far man ju nån annanstans heller när man mår illa.. Sen sov jag hela kvällen.

På fredagen hade jag ännu huvudvärk. Så jag stannade hemma från jobbet. På kvällen piggnade jag till vilket var tur.

Idag är jag bara lite trött. Men mår mycket bättre. Fattar inte vad som flög i mig.. migrän? Usch trodde nästan att jag höll på att få spysjuka.. huuuu.. Det är många på jobbet som har det nu nämligen.
Ska ut och söka lite nya sittpinnar åt mina små fåglisar idag. :)

Här slänger jag en svanbild på er :D

                             © Sarah Henriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0